MAGÁZÓNA

MAGÁZÓNA

Munkavállalásra felkészítő klubfoglalkozás

16+ autizmussal élő fiatalok számára, akik a nyílt munkaerőpiacon szeretnének munkát vállalni

2012

szeptembertől

érdeklődés és jelentkezés:

magazona@gmail.com

2011. augusztus 10., szerda

Zoli beszámolói2.

 
"Én ma nagyon szorgalmas voltam a munkahelyen. A szerződésem szerint egy munkanapon csak 4 órát kell dolgoznom, de annyira belejöttem a munkába, hogy még délután 2-kor, a munkaidő végeztével sem volt kedvem abbahagyni a munkát. Egészen 16 óra 15 percig dolgoztam, vagyis több mint 6 órát dolgoztam. Ezzel a szorgalmamon kívül azt is bebizonyítottam, hogy én nemcsak 4 órás munkára vagyok képes, hanem sokkal hosszabb munkára is képes vagyok."  

Zoltán 5. hete dolgozik adatrögzítőként az AON-Hewitt Kft.-nél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése